dressyrstar

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Johanna Forssell - 29 december 2011 23:16

Ska gå och sova nu. I morgon sak man va på Väla redan 10 och innan det ska hästarna fått mat och släppas ut och Nemos ska lindas om och medicineras. Ska läsa litta innan jag somnar bara :) Godnatt alla!

Fiiiina Borah :) <3 


Av Johanna Forssell - 29 december 2011 23:05

Gå in på Facebook och sen Riding Club Championship. Askul spel :) Nördar det hela kvällen nu ;)

Av Johanna Forssell - 29 december 2011 21:00

 

    Hööks 79:-                     Hästbiten sport 98:-


Herregud, vad är det för skillnad på dom? Dom ser ju exakt likadana ut! Dom har till och med likadana knäppen. Kan ni se någon skillnad på dom? Jag skulle absolut ta den från Hööks. Även om det inte skiljer så mycket i pengar. Vilken skulle ni tagit?

  
Av Johanna Forssell - 29 december 2011 20:38

I morgon ska mamma och jag åka till väla så fort dom öppnar. Jag ska byta en tröja och kolla på lite nya kläder till skolan börjar. Sen när vi kommer hem är det lunch skulle jag tro och sen SKA jag ta ett dressyrpass på Lotta. Har inte ridit dressyr med henne på 2 veckor nu och det börjar märkas. Så det ka jag göra. Sen ska jag även rida ut med Borah om jag hinner innan det blir mörkt. Också ska jag ju såklart mocak och sånt också och fortsätta fixa allt i mitt rum och kolla vad jag sak ha för tapet. Så hinner alltså inte blogga mycket i morgon men jag ska göra några tidsinställda till er :)

Vad vill ni läsa om? Hiss/Diss Lyx vs Budget eller nåt annat??? Tar till mig allas förslag.

Av Johanna Forssell - 29 december 2011 20:18

Jag va med i 70 & 80 istället för 80 & 90 cm. Det va faktiskt en ganska lång bana, 9 hinder och 5 stycken va paralleloxrar. I 70 cm gick vi felfritt, hon hade världens sug i kroppen och låg på bettet heeeela tiden och bara ökade och ökade. Hon tyckte det va jätteroligt, det märktes. I 80 cm blev hon väldigt lång och slapp och tappade bakbenen, men hon ahde kvar samma sug banan igenom. Där fick vi usla 2 rivingar. Det gick inte bra i dag. Jag menar, kan inte en D-ponny hoppa 80 cm felfritt är det dålig. Men men, bara träning som gäller. Det skulle varit dressyr för där kändes hon jättefin i dag ;)

Av Johanna Forssell - 29 december 2011 15:11

Jag lyckades ladda upp några bilder :) Här får ni dom!


         

Av Johanna Forssell - 29 december 2011 14:48

Har inte haft tid att blogga i dag. Vakna vid 9.30 och då gick jag direkt ut i stallet och fodar och sen böt vi bandage och tvätta Nemo och spruta honom. Sen va det promenad dax. (Han ska skrittas för hand ca 20/dag) Sen gick vi in och åt lunch direkt. Efter det har jag varit i stallet fram tills nu och mockat od´rdentligt, slängt ner hö och halm, bytt sällskap till Nemo och litta sånt :) Nu är jag inne och sak käka lite mackor och JUICE! Sen blirdet ut i stallet igen, packa och rykta hästen till pay and riden i kväll. Den början klockan 17.00 och jag startar 17.20 och 17.30 Vi ska köra klockan 16.00 Så ja, måste typ dra nu så hejsvejs.

Av Johanna Forssell - 29 december 2011 00:01

Det är en rotviska. Den är nästan den enda borsten jag använder. Funkar på hela kroppen och tar lätt bort intokad lera. Suuperbra e dom. Annars är ju en hovkrats rätt bra att ha (även om jag inte kratsar hovarna så ofta)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards