dressyrstar

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Johanna Forssell - 4 december 2011 18:32

Förlåt för usel uppdatering. Har haft ganska mycket att göra i dag. Nu är vi hemma från mammas bror. Det va ingen god mat och inte kakorna heller. Men men, allt kan inte va topp. Jenny och jag red ut med Lotta och Nemo och det gick riktigt bra. Dom e litta löjliga så dom blir rädda för lite plast eller en sten. Då får Nemo, som är 4 år, gå före Lotta, som är 13 år. Men hon e så löjlig :) Gulliga häst :) I morgon ska vi åka till stan direkt efter skolan och köpa klappar. Vi tänkte ta Hööks och Pistachia i morgon så får väla bli en annan dag. Men jag köper nästan alla julklappar varje år på Hööks. Vi är inte hemma förren sent då så i morgon får hästarna stå. Det blr även väldigt dålig uppdatering på grund av det.

   

Av Johanna Forssell - 4 december 2011 09:18

Andra advebt i dag :) Bara 20 dagar kvar till jul. Nu har jag precis kollat på adventskalendern. Sen ska jag ut och rida. Ska bli väldigt spännande att se hur hon e efter en veckas Jenny - ridning :) Men eftersomhon har gått väldigt hårt i veckan ska vi bara rida ut en runda. Glöm inte att kommentera. Idag får alla som kommenterar en länkning!

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards