dressyrstar

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Johanna Forssell - 26 december 2011 22:51

Ska gå och sova nu. Upp tidigt i morgon. Dels ska vi till Hööks och tar bussen 10.08 och dels för att vå snickare Per kommer och sak dela av Jennys och mitt gemensamma rum :) Han kommer klockan 8. Skulle även varit skönt att ha mockat på morgonnen så fort hästarna kommit ut så har man det gjort! Så aknman bara rida sen ;) Måååste verkligen rida Borah imorgon HÅRT!!!! HÅRT!!! HÅRT!!!! så hon är trött så kanske hon är lite lugnare på dressyren på onsdag.... Blev inte att rida henne i dag, hann helt enkelt inte. Jaja, gonatt alal söta där ute :)

Av Johanna Forssell - 26 december 2011 20:25

Najs :) Dom sista gästerna har precis gått och nu har jag äntligen tid att blogga. Gör det samtidigt som jag äter lite från julmaten. Det blev även bestämt att Matilda (vår kusin vitamin) följer med oss till Hööks i morgon, hon skulle nämligen också ha ett par saker. Jag tror det blir dessa saker som kommer inköpas i morgon :)

   

         9:-                                   84:-                                   114:-                   = 208:-


Hjälp mig! Tycker n jag sak köpa det röda eller gröna schabraket? Detta e de gröna.

   


Av Johanna Forssell - 26 december 2011 13:14

Ja, ridpasset gick bra lite småmissar men what ever? Berättar mer sen, måste fixa mig nu innan hela feta jävla släkten kommer. Ska locka hela mitt hår, ska försöka lägga upp bild :)

Av Johanna Forssell - 26 december 2011 09:37

Har precis firat Johan och nu ska Jenn och jag fixa hästarna (ska äntligen få testa mitt nya ridtäcke) och sen ska vi rida till Lillgården och hoppa. Eftersom jag inte hoppat henne på så pass länge tänkte jag bara hoppa 70-80 cm och testa ett 90 hinder :) Sen e de kalas! Bloggar mer om ridpasset sen. NU BÖRJAR LOVET!!!!!!!!!! :D

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards