dressyrstar

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Johanna Forssell - 14 december 2011 23:07

Har jag redan fått! Det är av er mina underbara bloggläsare. Ni betyder allt <3 :D  Kolla på statisktik för unika besökare och WOW!!!! Den stiger med 10 besökare VARJE DAG och vissa dagar ännu flera!!! Är min blogg verkligen så bra?? Jag tycker faktiskt inte att den ë så speciell, men det måste ju vara något som ni gillar annars skulle ni ju inte komma tillbaka. Speciellt nu när jag kolla OMG :D <3 Det fick mig att direkt må mycket bättre här hemma i sjuksängen....

Ni är underbara, och jag lovar att jag så fort som möjligt ska fixa så att jag kan ladda upp egna bilder. Då kommer ni få minst en fet bildbomb om dagen och bilder från varja ridpass (om jag hittar någon som kan fotta då, men i värsta fall får Jenny knäppa några bilder från hästryggen). Tack så jättemycket igen, I'm in love      

Av Johanna Forssell - 14 december 2011 18:41

Jaaa, vil ni veta hur min dag har varit kan ni bara läsa inlägget om det från i går. HAr inte hänt någonting i dag. Så sjukt (haha) tråkigt. HAr uppehållt med med Prata med datorn, no live. Men nu på kvällen är Jenny i väg hos en kusin och stöper ljus, skulle också varit med men är hellre frisk till på söndag(himla tjatande om det, I know) och sen ahr vår snickare varit här och påbörjat bygget av vårt rum. Vi ska dela ett stort rum så att Jenny och jag får vars ett i stället. Han ahr mätt ut var väggen ska va och satt upp garderoberna. Vi sak ha glasdörrar :D I morgon kommer jag inte heller att gå till skolan då jag inte kännt mig bra i dag och enligt mamma sak man vara helt frisk en dag innan man går till skolan igen. Hoppas hoppas hoppa hoppa hoppas hoppas att jag är helt frisk så jag kan gå i skolan på fredag. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi kan äta sen blir det att kolla på sista avsnittet av Bonde Söker Fru och anske duscha om jag orkar. C Ya!

Av Johanna Forssell - 14 december 2011 12:33

Hemma i dag också :( Riktigt riktigt tråkigt. Jag är hellre sjuk på julafton är på söndag.... Hoppas hoppa hoppas, och sen vill jag gå till skolan också. Missar SO provet i dag, undrar om det hinner betygsättas när jag ahr gjort det senare? Sov i alla fall till 11 i dag, va otroligt skönt då jag alltid annars, skola eller lov, går upp 7. Vet faktiskt inte vad jag sak skriva om, jag menar, det händer ju ingenting när man bara sitter inne och kollar på TV/Datan. Någon idee?

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards