dressyrstar

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Johanna Forssell - 13 december 2011 21:50

Som alla andra bloggar kör med tänkte jag börja med This or That. Verkar vara en rolig grej och jag tycker dom e skitroliga att läsa. Så bara ´kommentera, det kan va precis vad som helst. Sätt igång!

Av Johanna Forssell - 13 december 2011 19:39

Vet ni vad?? Nu kan jag i alla fall ladda upp bilder från t.ex Hööksoch sånna sidor men INTE mina egna bilder. HAr så många jag vill visa er :@ Hoppas det löser sig snart.

I alla fall, HISS till detta vintertäcket med 300 gram fyllning från Hööks. Det ä verkligen jättesnyggt, ser ut att vara bra kvalitee och så är det himmla billigt, bara 399:- Skulle direkt åka till Hööks och köpa detta om hon inte redan hade haft ett bra vintertäcke.... lite synd faktiskt. Men det va frymt snyggt. En HISS till Hööks också som har fått in så himla många snygga saker till häst och ryttare :D

 

Av Johanna Forssell - 13 december 2011 17:45

Jag har inget liv. Älskar en viss sida på nätet. Alla ni som inte har något liv - kolla in den :)

Adress: www.pratameddatorn.net

Av Johanna Forssell - 13 december 2011 15:40

Det enda jag har gjort i dag är att sitta vid datan och kollat på TV. Väääldigt tråkigt. Och jag har inte fått rätt på hur man laddar upp bilder, kan det va för att jag har för många bilder uppladdade bilder redan? Men jag har inte mer än ca 10 stycken.... jag har även mejlat supporten och frågat men dom har inte svarat. Nu ska Jenny i alla fall ut och rida Lucia med Lukas (tror jag) och jag kollar på simpson. Kul liv va?? Nu när jag ahr varit hemma hela dagen skulle jag laddat upp hot or not och lyx vs budget, men då måst eman ha bilder så det gick ju inte...    

Av Johanna Forssell - 13 december 2011 09:38

Har legat i sängen med datan i 2 timmar nu, börjar bli hungrig.... Har ängnat mig åt att redigera album och lägga till foton på Facebook. Bli gärna vänn med mig. Johanna Forssell :) Har lagt till över 40 bilder, DÄR går det stt ladda upp men inte här på bloggen, nädå :@ Lite sur typ.... Aja jag ska gå ner och äta nu, Lucia i dag så det blir väl lussekatter, pepparkakor och julmust hela dagen - det är ju bara jul en gång om året ;)

Av Johanna Forssell - 13 december 2011 07:55

Jag e sjuk igen, hatar verkligen det! Om jag inte e bra till helgen så jag kan va med i tävlingen så....... :@ Nu när jag har så mycket tid så ska jag försöka få rätt det här med bilderna så ni kan få nya :) Hörs senare.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards