dressyrstar

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Johanna Forssell - 11 december 2011 09:24

  Sitter och äter frukost och bredvid mig brinner det 3 ljus i sin stake. Mysigt. Från första advent så tycker jag bara att tiden rusar iväg, fast just nu vill jag att en vecka ska gå jättefort för om en vecka e de ju "tävling". Det är ju ingen riktig tävling men för hästarna e det precis som om det va en lokale ller regional med massor av andra hästar, domare, dressyrbanan, åka transport, musiki högtalarna. Så för dom e de en riktig tävling. Speciellt för Borahs som aldrig varit i väg annat än när hon har blivit seminerad. I dag ska jag försöka få i väg Jenny och Jennifer att rida dressyrprogramm,  om dom mot mina övertlningar absolut inte vill skajag köra Lotta i stället, det va så längesedan. Tror jag ska köra henne hela nästa vecka då hon älskar det. Men nästa vecka går Borah förstoch sen eftersom ínet Lotta ska va med. Sen har jag bara ett prov kvar i skolan JÄTTE  ENKELT, och sen kan jag ängna mig helhjärtat åt hästarna och Borah :)

Ni får ha det så bra i dag så hörs vi i kväll om inte förr!


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards