dressyrstar

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Johanna Forssell - 24 december 2011 23:03

LOTTA

Galoppombytena SKA sitta

SKA placera mig i LB:1 eller LC:2

Komma upp till LA:1

Åka på träningsläger


BORAH

Börja tävla lite dressyr

Placering i LB:1

Hon ska lyssna på mig och inte bara rusa i väg

Träna för tränare med henne

Av Johanna Forssell - 24 december 2011 22:09

ÅÅÅÅÅÅHHHHHHH vad jag e nöjd med årets julklappar!!! Kunde inte fått bättre!!!!!!   


                 

       

Allt detta + lila locktång, massa kläder, 2 tjocka tröjor, paradisask, 500:- tunikor, fleecesätt med tröja och mjukisbyxor. 

Ett par tyglar är bara av gummi (till hoppning tänkte jag) och dom längst ner är gummiväv tyglar (till dressyr) :D

Av Johanna Forssell - 24 december 2011 16:55

GOD JUL!

Precis hemkommen från mormor. Nu inväntar vi farmor, farfar, mormor och så gör vi klart det sista med maten. Åt julmat hos mormor och nu blir det potatis, torsk, lutfisk, sås, ärteroch sen gröt. Efter all mat blir det det bästa - julklappsutdelning :D Det bästa! Hästarna ska såklart också få lite gott, en tårta på hästars vis :) I morse när Lotta fick sitt paket blev hon först räd när det prasslade, men sen när hon kände lukten blev hon jätteintresserad och pysslade med läpparna och slicka på pappret   Det va 1 kg hästgodis med äpple och kanel smak. Hon älskade dom (man vet ju aldrig för hon äter varken knäckebröd eller socker) Nu måste jag hjälpa till med maten :) God jul på er! 

Av Johanna Forssell - 24 december 2011 12:00

Dag 1: Bästa grenen

Dag 2: Favorithästen + bild

Dag 3: Denna musiken gillar jag

Dag 4: Mina svaga sidor inom ridningen

Dag 5:Mina starka sidor inom ridningen

Dag 6: Min favoritutrustning

Dag 7: Min hästhistoria

Dag 8: Framtidsdrömmar

 

Jag vet ännu inte vad jag vill jobba som, men jag vill bo på en egen hästgård med paddock och hagar. Ett stall ska va till inackoderingshästar och det andra till mina egna hästar. På fritiden vill jag vara dressyrdomare och dressyrtränare och ta emot hästar för utbildning. Jag vill ha man som också är hästintresserad (gärna hovslagare) :) och 2 flickor som ska tävla och ha egna ponnys. Jag vill även själv tävla på hög nivå i dressyr. Såhär har min drömframtid sett ut sen jag va 8 år :)

Av Johanna Forssell - 24 december 2011 08:00

GOD JUL ALLA LÄSARE!!


HA EN RIKTIGT BRA DAG :D

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards