dressyrstar

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Johanna Forssell - 18 december 2011 18:02

......men har inte haft tid. I förmiddags koka vi knäck, brunkål och gjorde annat julgodis. Sen åkte vi och köpte julgran (eller högg, vi hugger alltid vår egen julgran och tar hem den i hästtransporten). När vi kom hem fika vi med lussekatter ochjulmust och sen körde mamma, Jenny och jag till Hööks och fick köpt lite av de julklappar som var kvar. Jag köpte bara dom tofflorna till mormor. Sen har det inte hänt så mycket. Ska gå och duscha, äta kvällsmat och kolla på julkalendern. Jag blev förälskad i ett par vita helskodda ridbyxor på Hööks i dag. Mina har gått sönder i dragkedjanefter 3 månader (dålig kvalitee) och jag tävlar så ofta så jag behöver ett par BRA. Dom hade ksoatt 599:-och nu kostade dom 278:- Den enda storleken som fans kvar va 42 men jag testa i alla fall dom och dom va lika stora som ett par 38. Önskar mig dom sjukt mycket faktiskt. I morgon ska jag i alla fall gå till skolan även om jag fortfarande inte e helt bra. Men vi går bara 9-13 i morgon :)


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards