dressyrstar

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Johanna Forssell - 2 december 2011 22:39

Nu ska jag gå och lägga mig (kanske tidigt för att va fredagskväll men jag älskar att lägga mig tidigt och gå upp megatidigt, konstigt för o va tonåring eller) Moa åkte ut.... :( Men jag tycker faktiskt Amande vart riktigt duktig i kväll.  Men Robin ska vinna! Hörde precis på nyheterna att det va en travkusk som hade dopat sina travhästar och fått 8 års avstängning. Hru dum kan man va liksom. Tänker bara på och vinna och inte ett dugg på djuren. Haha tänk att inte få tävla på 8 år!!! Jag hade blivit galen. (men jag skulle aldrig få för mig att dopa ett djur)

Har öven lite beslutsångest gällande vilket gymnasie jag ska söka till. Eller inte vilket gymnasie utan vilket program. Har länge funderat på att gå NV och läsa upp mina betyg så jag blir MVG-barn och sne läsa vidare till veterinär. Det skulle nog va ett drömyrke. Me jag vet ej..... Någon av mina kära läsare som ska söka i år? V

Av Johanna Forssell - 2 december 2011 20:36

Är det bara jag som har lagt märke till den super braiga ändringen när man ska söka på hästar till salu på Hästnet? Istället för att söka på södra, mellersta eller norra sverige kan man nu söka på län. SUPERBRA! :D

Av Johanna Forssell - 2 december 2011 19:55

Kan börja med att säga TUSEN TACK tillalla som besöker min blogg. Besökarna har stigit något enormt bara denna månaden. Tack! <3 Har precis parkerat mig framför TV:n och ska kolla på IDOL. Vräker i mig julmust, pepparkakor, chips, godis och vindruvor. Kanske ska fixa popcorn också? ;) Haha. Men jag hoppas att MOA och ROBIN går vidare till Globen. Vilka hoppas ni går vidare?? :)

I morgon ska ju Jenny tävla med min lilla Lotta och det är ca 150 startande före henne så hon startar inte fören ca

16.00 I morgon ska jag promenera lite med Lukas, han blir så glad och få komma ut och sen ska jag rida ut med Borah tror jag. Känns inte kul att träna dressyr i morgon då jag längade så att starta Borah i en dressyrtävling :(

Så blir nog ut och galoppera :) På söndag ska Jenny och jag åka till Hööks och Väla och köpa julklappar.

Ha en bra kväll alla underdunderbara läsare :D (kom ej upp några bilder innan så dom får ni nu)

                   


Av Johanna Forssell - 2 december 2011 13:40

Jag e jätte jätte jätte jätte lessen :( Gick in på Kullabydgnes hemsida och där står:

Pay and ride och KM är tyvärr inställt p.g.a för få anmälningar söndagen den 4 December.

Jag som ahr längtat sååå.....

Av Johanna Forssell - 2 december 2011 07:54

Börjar inte fören 9 i dag med idrott och slutar 12.25 (jag går i 9:an och vi har dom tidigaste tiderna på skolan ;)

Fick upp 7 ndå för att se julkalendern. Tycker ni den är bra? Jag tycker den är sådär medn det är en tradition att se den varje år :)

När jag kommer hem ska jag rida ett dressyrpass på banan och ridadressyrprogrametoch rida igenom henne så som jag gjorde med Lotta för ett tag sen. Nu: skola.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards