dressyrstar

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Johanna Forssell - 17 december 2011 23:31

Nu är jag klar och har packat in nästan alla julklappar. Ska bara slå in farmors och farfars, köpa en till till mamma (vet precis vad jag sak köpa) och en sak till till mormor. Måste åka till Hööks i morgon och köpa den saken till mórmor, vill verkligen ha det till henne och dom ser ursköna ut. Hon fryser väldigt ofta om tassarna så dessa passar perfekt. Måste bara dit i morgon för är rädd att dom ska ta slut annars. Har ni kommit på vad det är?? Ett par roliga luddinnetofflor från Hööks då för 99:- Mycket bra pris faktiskt :)

 

Visst e dom snygga? :)

Av Johanna Forssell - 17 december 2011 22:40

I kväll har vi bakat pepparkakshus (eller gjort) och kollat film och typ inget mer. Käkat gods såklart. Jennifer på bloggen www.ponnycheyy.blogplatsen.se sover här även i dag och dom (Jenny och Jennifer) gick ut precis u och gav hästarn anattahöet så jag kan blogga i lugn och ro. (dom fajlade som fan med papaprkakshuset om man säger så) I morgon ska vi hugga gran (ingen köpt här inte) och senska jag se om jag ska skritta Lotta eller Borah lite också. Har ju inte ridit sen i måndags :O Nu ska jag nog sova så hag blir helt bra från den jävla förkylningen. Godnatt läsare, ni betyder mest <3 :)

Av Johanna Forssell - 17 december 2011 18:28

 Här får ni ert lördagsgodis. Något sötare än dessa finns inte    

Av Johanna Forssell - 17 december 2011 16:44

Mina absoluta favorithstar är Deborah och Cassiopeja (Borah & Lotta). Dom rä underbara och hantera, älskar att bli ompysslade och borstade, Borah har aldrig bitit (eller sparkat) någon i hela sitt 21 åriga liv och Lotta har aldrig sparkat/bitit mig, eller försökt bita mig på den tiden jag har haft henne (1,5 år). Dom är pigga och framår i ridningen och är riktigt duktiga i både dressyr och hoppning (även om det går upp och ner med Lotta). Dom 2 e dom finaste man kan tänka sig, kan ej välja mellan dom två.   

 

Av Johanna Forssell - 17 december 2011 16:42

Har varit ute några timmar på eftermiddagen och fottade då så ni skulle få lite nya fräscha bilder. Här kommer dom!

Nu när jag har fottat, laddat upp på datan, laddat upp på bloggen och sne lagt in dom vill jag ha lite kommentarer!

                               

Av Johanna Forssell - 17 december 2011 11:56

Nu har jag precis ätit pizzan sen i går och nu ska jag upp och duscha. Vi får se vad denna dan bjuder på men jag känner mig i alla fall lite bättre :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards