dressyrstar

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Johanna Forssell - 5 december 2011 21:54

Hemma från Hööks nu då. Eller ja, det va 2 timmar sen men har int ehaft tid att blogga innan. ,blev faktiskt mycket gjort, har köpt till alla utom farmor/farfar och har en sak kvar till mamma :) Skönt att ha det gjort i tid. Hööks hade verkligen storrea, nya fleecetäcken i grönt, blått, ljusblått, vinrött m.m för bara 99:-, en ny sort vintertäcken, assnygga svarta/gröna för 449:- och några saker till. Blev ingen ridning i dag då vi inte va hemma förren 18.45 Vi va klara att åka hem när klockan va 17.15 och tänkte att det passar ju bra för bussen som går till Hjälmshult går bara en gång i timmen. Den går 34 över varje timme. Men när klockan va 17.37 gick Jenny och kollade busstiderna och då har dom ändrat så den går 14 över varje timme! Ååååh, vi hade precis missat den. Så vi gick in på Vila clothes och värmde oss den halvtimmen. Där fanns även 3 assnygga klänningar för 499:- styck.....
Nu ska jag plugga lite till SO provet på måndag (budhismen & hinduhismen, bläää) och sen blire sängen. Är himla trött faktiskt. I morgon slutar jag inte förren 16.00 och sen ska jag hinna rida också. På onsdag är det sista Jan träningen för året :(
Känner att jag håller på att bli sjuk också, men är jag bara frisk till Jan träningen på onsdag kan jag bli sjuk sen för då har ag inget med hästarna inplanerat :)
Jo, föresten, det SNÖADE i dag. Det kom rätt rejält med snö och flingorna va stooora. Men den la sig såklart inte :( Men gissa om jag blev glad över att se årets (eller det va kanske snö i januari, februari?) första snö :D <3

Nähe, nu får jag plugga så jag blir ett MVG-barn :) Hörs!
(datan fortfarande sönder så det blir bara gammla bilder ett tag framöver) Mitt humör i dag:

               

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards