dressyrstar

Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna Forssell - 31 oktober 2011 23:08

Jag VILL HA detta ursnygga träns. Blev kärlek vid första ögonkastet :) <3 Så grymt snyggt.

Är från hööks och kostar 499:-

 

Av Johanna Forssell - 31 oktober 2011 22:39

Tävlar ni? Vad tycker ni är roligast? Vilken gren?

Fler bilder från vår senaste tävling.

     

Av Johanna Forssell - 31 oktober 2011 22:28

Då var jag anmäld till tävling. Äntligen! Hon har ju varit skadad så det har inteblivit tävling sen i somras. Ochjag ÄLSKAR att tävla :) Det är andra omgången av ponny allsvenskan dressyr. Programet är LC:2 och sen sak jag även vara med i induviduell LB:1. Tävlingen e i Viarp RK den 13/11. Lääängtar.....

Jag bjuder på några bilder sen vår senaste tävling.

   

Av Johanna Forssell - 31 oktober 2011 19:40

Ett tips om din häst står inne mycket och är rastlös. Eller om du bara vill ge din häst något att ha roligt och sysselsätta sig med i boxen - en "slicksten" med smak. Lotta fullkomligt älskade den :)

Ser ut som om hon har hållt på med den hela natten. Verkligen värd sina pengar. Finns på Hööks och kostar 59:-

    

Av Johanna Forssell - 31 oktober 2011 11:19

                      Allmänt

Av Johanna Forssell - 31 oktober 2011 10:51

HÖSTLOV!! Kan det bli bätter :)

I dag ska jag rida båda hästarna (hinner aldrig det på vardagen annars) och mocka. Får se vad som händer mer ;)


Dagens aktivering

 

Borah: Markarbete/dressyr. Träna på volter, halter, att hon ska gå i ett lugnt tempo och lyssna på mig.

           Det blir antagligen något skutt i slutet så hon får lite roligt. Hon älskar att hoppa :)


Lotta: Skrittas i 20 min. Träna på halter och att få henne i en låg form där hon verkligen jobbar med ryggen.

          Sjukt svårt att få henne att göra det. Men nu SKA det gå! :)


Dagens outfit kommer senare.

Ha det bra//Johanna

Av Johanna Forssell - 30 oktober 2011 23:02

När mamma och jag gick ut i stallet för att nattfodra vid 21-tiden, va det första jag sa: Var är Lukas?

Boxdörren (som har två lås) var öppen och hästen borta. Efter en stunds letande fann vi honom på parkeringen där han stod och åt gräs. Han tyckte väl att han hade gjort sig förtjänt av det när han hade varit på tävling från 7 på morgonen till 19 på kvällen. Och det hade han...ju...

Han är för rolig den. Han sätter guldkanten på vardagen :)

Av Johanna Forssell - 30 oktober 2011 22:56

Den bästa dressyrhästen är för mig (och säkert många andra), TOTILAS!

Han är den vackraste häst jag någonsin har sett, man kan titta på honom hur länge som helst. Tänk att få rida en häst som e hälften så bra som honom, det måste vara det bästa som nånsin hnt en i sånna fall. I alla fallför mig.

Han såldes för över 10 miljoner och är nu avelshingst. Tänk att få ta ett föl efter honom...<3 Nåja, drömma kan manju alltid. Han tävlades av Edward Gall.         

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards