dressyrstar

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Johanna Forssell - 12 december 2011 22:19

Klar för säng, nu ska jag sova. Känner mig riktig krasslig igen :(  VILL INTE!!!!!!!! Sitter i alla fall i sängen och tuggar halstabletter med honung, jag hatar honung men halstabletter e som knark för mig - allt går bra älskar det :)

Får se om jag ska till skolan i morgon eller inte.... Men godnatt alla UNIKA besökare, besökarna bara stiger och stiger. Känns även otroligt att detta är det 162:e inlägget jag skriver och jag startade bloggen för lite dryht en månad sen :D Eller hur e de tråkigt att alla har börjat med tis or that, småbloggarna som inte kommer på något sånt själv "tar" alla ideer från dom större bloggarna. Lite tråkigt.... GODNATT <3

(jag va även duktig och gjorde 7 sidor tyskauppgifter på 30 min, MVG barn där ja ;)

Av Johanna Forssell - 12 december 2011 19:19

Men jag har helt enkelt inte haft tid. Tar ett sista ryckmed skolarbetet nu innan jul, en tyskaläxa och ett SO prov kvar. Skulle egentligen haft matteprov i dag men det gjorde jag för en vecka sen - jag e snabb! I stället räkna jag vidare i matteboken och är nu nästan klar med tredje kapitlet (grundkursen) som handlar om Geometri. Det har regnat hela dagen i dag och varit trist och tråigt men men. JAg red Borah en liten liten mini runda i skritt óch bara kanske 20 travsteg (lönt). Jenny körde Lukas och när vi va ka´nske 1 km hemifrån märkte vi att hjulet va såå nära att lossna så det va bara och vända hem. Hade ingen lust att ge mig ut igen själv i regnet.... I morgon ska vi kanske rida lucia med hästarna (om det inte regnar/stormar) tillsammans med Jennifer och 2 till. Jag och Lotta är utseeda till lucia :D Fast jag vet inte än om jag ska va med, vill absolut inte va sjuk til söndag och börjar känna mig dålig igen :( Så hellre va med med Borah än och rida lucia om jag säger så. Någon smarting här som kan hjälpa mig med bilderna? Kan fortfarande inte ladda upp dom, gick hur bra som helst i början men nu går det inte!!!!! Tråkigt att skriva om ridpas och sånt när man inte kan visa bilder från passet...... Jaja, ska gå och plugga tyskan nu. SO:n behöver jag knappt titta på, kan allt utan och innan och ALLA gudarna i hinduismen, duktigt tycker jag. På läxförhöret förra onsdagen fick jag VG 16/17 poäng.....litedamp -.- Hejsvejs!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards