dressyrstar

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Johanna Forssell - 19 december 2011 20:56

Nu ska jagkolla på dom nya avnitten av 2 1/2 men på 6:an. Min favoritserie :D

 

Av Johanna Forssell - 19 december 2011 18:33

Ja, när Jenny hade kommit hem så red vi en runda på 30 min. Knappt någon galopp då dom stått i en vecka. jenny red Lukas, jag Lotta också hade vi Borah som gemensam handhäst - hon va i mellan oss och vi höll i vars ett grimskaft. Det gick bra, alla va väldigt pigga och gillade att komma ut. Åååh vad jag har saknat att rida Lotta, även om hon inte e en perfekt häst och går lika bra som Borah så älskar jag verkligen henne och att rida henne, hon e så underbar att rida när man har hittat knapparna :) Mer än så är det väl inte att skriva om dagen sridtur men ni ska få massor av bilder på min älskling. Bilderna är tagna sommaren 2011. Jag har 20 styckensammanlagt som jag vill visa så ni får hälften nu och resten en annan dag :)

                   

Av Johanna Forssell - 19 december 2011 15:05

Eller jag har varit hemma ett bra tag. Måndag och tisdag slutar vi 12.30 och på onsdag är det avslutning. Har bara kolalt TV och data och ätit, väntar på att Jein ska komma hem från skolán (ha ha hon slutar inte förren 14.30) och sen sak vi nog rida. Både Lotta och Borah har stått sen förra tisdagen så det blir nog bara att rida ut en halvtimme eller så. I morse när vi tog ut hästarna hade Nemo täcket på och när jag kom hem hade han det inte på... hmm, sen hittade jag det ute i hagen. Hur i helvete har han fått av sig det?!! Knäppa häst. Men i skolan va det najs faktiskt. Vi hade en utvärdering och sen kolla vi film. En väldigt väldigt bra film. Kan tycks va lite barnslig menden är så himla rolig. Omg alla skratta hela tiden (speciellt lärarna).Den heter Die Elf (tomtenissen) Jätterolig och julig :D HISS!

Aja, ska gå och dra på mig ridbyxorna, på tal om ridbyxor, så här såg dom ubersnygga ridbyxorna jag önskar mig ut. OBS! MYCKET snyggare i verkligheten.

 

Av Johanna Forssell - 19 december 2011 14:55

Dag 1: Bästa grenen

Dag 2: Favorithästen + bild

Dag 3: Denna musiken gillar jag

Dag 4: Mina svaga sidor inom ridningen

Dag 5: Mina starka sidor inom ridningen.

Dag 6: Favorit utrustning

Dag7: Min hästhistoria

Dag 8: Framtidsdrömmar


Om jag sak va ärlig så gillar jag....ingen muik. Har aldrig varit en "musikmänniska". Fast ibland (men inte ofta) blir jag jättesugen på att lyssna på musik. Innan gillade jag Michael Jackson men jag ahr ingen´som jag tycker är bra nu. Men för att svara på frågan: Min favoritmusik är när skodda hovar går på asfalt :D

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards