dressyrstar

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Johanna Forssell - 10 december 2011 23:22

Godnatt alla under dunder bara där ute i vårt avlånga land :) Nu ska jag sova och förhoppningsvis va helt bra i morgon, Jag ska rida dressyrprogrammet med Borah (är anmäld till LB:1) och sen ska jag (hoppas jag) kolla när Jenny och Jennifer rider programmen också. Jag har haft världens övertalningar i kväll att övertala en viss Jennifer att va med i programridningen nästa söndag. Gå in på henne sblogg och kommentera: DU SKA!!

(Jennifer, om du får över 10 kommentrer ska du absolut va med) Så kör hårt nu alla!

Godnatt (p.s pepparkakshuset gick sönder när det nästan va klart, köper nytt) Otur!

Morgon dagen har inte mycket att bjuda på mer än ridning och stallarbete. Och så e de tredje advent i morgon. Exakt 10 dagar till skolan slutar (22:e) När slutar ni?

 

:@

Av Johanna Forssell - 10 december 2011 21:36

Asså nu får jag damp! Jag har tagit kort på stallet och laddat över dom till laptopen OCH NU GÅR DOM INTE ATT LADDA UPP PÅ BLOGGEN!!!!!!!!!!!!!! :@ Usla bloggplatsen!

På tisdag ska Jenny, jag, Jennifer och hennes lillasyster rida LUCIA. Glitter och julsmyckningar på häst, ryttare och utrustning. En av hästarn ska köras och då ska vagnen också va jättefin jue ;) Men vi får se, jag kanske inte pallar om det är sånt här väder. Tänker INTE bli sjuk till Borahs och min tävlingsdebut :) Så då står jag hellre över. Nu kollar jag på Nobelmiddagen och dom andra bakar pepparkakshus. Det luktar.....bränt.

Jennifers blogg: www.ponnycheyy.bloggplatsen.se


    GE MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Johanna Forssell - 10 december 2011 13:25

Kolla runt på lite ridklubbar på nätet och av en slump såg jag att Åstorpsortens Ryttarförening har dressyrtävling nästa helg :D JAg ska va med med Borah i LB:1 :) I dag ska jag ta det lugnt också så jag blir helt bra men i morigns ka jag börja träna henne igen :) Kul kul. Det är Borah jag håller i på bilden för dom som ej vet det.

 

Av Johanna Forssell - 10 december 2011 09:21

Har precis ätit fru kost och ska ut ocg ge hästarna + släppa ut dom. I dag känner jag mig lite bättre så ska ta påmig alla kläder jag har och ut och tömköra/longera hästen :) Jag såg en dressyrtävling jag kanske ska va med på med Borah, i Ängelholm den 27/12 :) Lite bättre väder i dag men fortfarande ganska regnigt och blåsigt. Men ska nog kunna knäppa några bilder, invändigt går ju bra i alla fall! I morgon börjar 5:an bussen gå ända ner till Lillgården/Golfbanan istället för att bara köra till Hjälmshult! Då tar det bara ca 1 minut att cykla till bussen på morgonen och på eftermiddagen har vi hittills åkt bergkvarabussen och den tar 25 minuter, nu är vi hemma 15.10 i stället :D :D :D :D

Tyckte ni det va rätt som åkte ut?? Tycker faktiskt Amanda va ganska bra i går men Robin skulle absolut vunnit :(

Någon som vet varför detta va den sista IDOL hösten?? :( 

Här ser ni framsidan på stallet.

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards