dressyrstar

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Johanna Forssell - 8 december 2011 23:04

Godnatt alla underbara läsare :) I morgon kommer "var bor jag" del 2. Som handlar om vårt lilla stall :)

Nu ska jag sova tillsammans med svarte katten Sotis. Han e rolig, han börjar jama i sömnen och nysa. Sweet heart

Stencoole Dixi ;)

   

Världens finaste Lott. Visst passar hon i rött?

Av Johanna Forssell - 8 december 2011 21:13

Tänkte börja med ett nytt "tema" :) Det ska handla om var ich hur jag bor. Bilder (info) på huset stallet, hagarna osv. Vad sägs om det? :) Nu när jag kan fixa bilder från kameran till datan :) Del.1 handlar om huset.


Okej.....mitt liv började på en liten gård utanför Allerum, Helsingborg. Huset köpte min mormor och morfar (morfar va för övrigt hästveterinär) för länge sedan´, och sen tog mamma över den. Huset är ett vanligt vitt stenhus med 3 ingångar, kök, 2 badrum, vardagsrum, altan, tvättstuga, 2 hallar, ett finrum, förvaringsrum 2 stycken och 3 sovrum. (2 våningar då). Fick bara 2 bilder innan det bli mörkt. Jag älskar vårt hus. Det är sååå mysigt och fint :) Också är det ett stort + att det tillhör ett stall och hagar! Också fullt med träd och buskar och 2 stora trädgårdar.

   



Av Johanna Forssell - 8 december 2011 21:04

           

Det absolut viktigaste är ridtäcket. Jag älskar det! Sist jag va på Hööks kunde jag knappt motstå att köpa det. Det har kostat 369:- och nu kostade det 184:- och det fanns ett enda kvar och det va i 125. Precis den storleken jag behöver......


En sak till som jag inte har bild på är ett vitt dressyrschabrak med Kullabygdens RF's logga på :)

 
Av Johanna Forssell - 8 december 2011 21:01

   

1.  Tävlingstopp                         2. Hårnät, rosette               3. Stövel & hjälmväska


Av Johanna Forssell - 8 december 2011 20:40

Är det här skitsnygga vinröda dressyrschabraket från Hööks och elastiska lindor pckså dom röda. Samlar på outfitar :) Schabraket kostar 229:- och lindorna 169:- :)

   

Av Johanna Forssell - 8 december 2011 20:35

Snygg hon e va? Voffsingen heter Dixi och är vår hund. Fotograf = JAG!

 

Av Johanna Forssell - 8 december 2011 16:48

Kolla på damp katterna :) Dom e för söta. Obs! Bilden tagna för 10 minuter sen :)

 

Av Johanna Forssell - 8 december 2011 16:34

JAG KUNDE LADDA ÖVER BILDERNA!!!!!!!!! :D:D:D:D  Nu får ni nya färska bilder från varje träning och allt annat :D

Eftersom jag inte har kunnat visa er dessa bilder innan så gör jag det nu. Det är från pay and ride i Kullabygden för några veckor sen. Både jenny och jag hoppade 70 cm. Jag på Lotta (den bruna) och Jenny på unghästen Nemo (den stora fuxen)


Visst e hon snygg min lilla pingla? :)

         

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards