dressyrstar

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Johanna Forssell - 28 januari 2012 23:30

Godnatt alla underbara :) Längtar till i morgon då jag ska träffa Sandra!


P.S ALLA som säger vilket av det gula eller oranga sättet Lotta skulle passa bäst i får länkning. Bara för att jag måste bestämma mig :) Så kom igen och kommentera nu då! Det enda du förlorar är en minut och vinner fler besökare.

 

Av Johanna Forssell - 28 januari 2012 23:26

Hjälp mig, vet inte vilket jag sak köpa till Lotta. Gul outfit eller orange? Till en brun häst. Snälla hjälp mig, vet verkligen inte vilket!

 

Samma färg på lindorna då. 


Av Johanna Forssell - 28 januari 2012 22:43

Ja, förklaringar nu så. Blev ingen ridning i dag, hade mycket annat att göra så hann helt enkelt inte. Blir ingen tävling i morgon,  i stället ska jag rida ut med bästa Sandra vid lunch, hon är bäst på att muntra upp en :) Vi ska rida en längre runda och även inom den lilla affären i närmaste byn och köpa kontantkort till min mobil och godis. Sen ska vi på kalaos hos kusin som fyller 20 (?) år. Men jag tog in och ryktade Lotta och när jag hade tagit av hennes utetäcke och nästan ryktat klart så börja hon bara så där att darra och skaka i hela kroppen. Hon bara skaka och ryste så hon blev helt vinglig på benen. Så jag la direkt på henne utetäcket igen - det hjälpte inte ett dugg. Tog av det igen och la fleecetäcke under och väntade i typ 5 minuter, hon skakade bara mer. Då tänkte jag att då fan, så jag tog av alla snabbt och la på dubbla fleecetöcken, ett stalltäcke och vintertäcket. Efter ca 30 minuter slutade hon darra och va bara iskall. Sen tog jag av alal och bara la ett fleecetäcke på henne. Tyckte det va konstigt att hon stått i gången typ 10 minuter och sen helt plötsligt blev så kall, så jag blev lite orolig. Tog till och med tempen men den va normal, 37.3 Men sen frös hon inte mer så släppte ut henne med fleecetäcket undre det andra. Promenera lite med henne också :) Min älskade häst, det får aldrig hända henne nåt. Vet att jag är överdriven med henne men om det händer henne nåt så.... Nu kollar jag på Natt på museet 2 och bloggar + facebook. Vi hörs i morgon alla! Godnatt.

Av Johanna Forssell - 28 januari 2012 22:07

Bloggar jag läser varje dag

Dressyrmupparna

Ponilovers

Ponnycheyy

Powniskvaller

Dressageworld


Bloggar jag läser om jag hinner

Inaogren

Zandiii

Thirtyeight

Teamstars


+ att jag läser alla bloggar som kommenterar :)

Av Johanna Forssell - 28 januari 2012 20:43

DISSAR  


Smala nosgrimmor. Det tycker jag är det fulaste som finns.

 



HISSAR  


Breda nosgrimmor med pullbackknäppning. Det är det absolut snyggaste som finns   

 

Av Johanna Forssell - 28 januari 2012 19:44

Dessa saker från Hööks nya kollektion skulle jag inte tacka nej till!

               

Av Johanna Forssell - 28 januari 2012 11:41

Sitter och äter (gör inget annat) och har fixat stallet och allt :) Skasätta upp lite smarta förvaringsprylar och krokar så det blir bättre ordning i stallet. Sen ska jag rida ut med Jenny och Jennifer. Ska ta det lugnt i dag så hon är pigg i morgon, då går det 100 gånger så bra!

Av Johanna Forssell - 28 januari 2012 09:04

Godmorgon alle. Hästarna har fått foder och jag med, nu är planen att fixa stallet, pussla ihop alla smörjda saker, rida ut med Lotta och litta annat. OM inte förr så hörs vi i kväll!

 

Dixi får stå för bilden denna gången

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards