dressyrstar

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Johanna Forssell - 17 januari 2012 16:55

Har kommit in i en period då jag inte har någon lust att blogga. Och jag har inga ideer heller. Ni kanske kan tipsa mig? :) Lite vad som hänt på sistone kanske ;) I måndags skrittade Jenny Nemo för första gången sen innan jul. Pigg häst eller vad? Så då va ju jag också tvungen att ta det lugnt med Lotta, Nemo ska ju bara skritta 30 minuter per dag. Vi skrittade till Lillgården, jag red igenom Lotta lite snabbt på banan 10 min och sen skrittade vi hem, vilket tar 10 minuter om man bara skrittar. Í dag ska hon stå för jag kom inte hem förren 16.15 så hon brukar stå varje Tisdag. I morgon börjar även Jan träningen igen, vilket ska bli kul att få sätta igång med tröningen på "riktigt" igen, då menar jag att träna för tränare. I Kullabygden är där en Hoppclinic den 11-12 Fenbruari som jag aknske ska va med på. Kolla www.kullarf.com och läs, det är lördag och söndag på kvällen och kostar 550:- Det blir alltså en hästfri dag i dag volket jag ahtar, måste ut och mysa lite med dom ändå. I kväll ska jag duscha och plugga :) Tråkiga inlägg jag vet, men har noll ideer just nu. Sen är det även jättetråkigt att jag inte fått rätt på bilderna så ni kan få nya bilder varje dag :( Jaja, det va allt för mig ha det bra!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards