dressyrstar

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Johanna Forssell - 14 januari 2012 22:19

Ja, i morgon får jag inte sova länge. Ska rida med Sandra på Lillgården lockan 12 och hoppa litta :) Ska även ta markarbete och träna studs, bommar och lite sånt´, och innan det ska jag mocka. Sen ska vi till kusin vitamin som fyller år. Så ser morgondagen ut :) HAr även kommit på 2 saker jag måste köpa innan ridlögret :D

Hästgodis, 1 kg. Perfekt att ge några efter varje ridpass


   Ridhandskar, classic. Måste bara ha när jag sak rida 2 gånger dag i en vecka. Och jag som får skavsår mellan fingrarna när jag rider en gång dag i en vecka.


Av Johanna Forssell - 14 januari 2012 19:32

Nu har jag äntligen anmält till sommarens ridläger!!!!   Konga Ridcenter i Kågeröd under perioden 24/6 -  30/6. Jag ska ha med mig Lotta och Jenny ska ha Nemo. Vi rider 2 gånger per dag, en träning på banan och en uteritt eller bad eller nåt annat kuligt :) En dag ska även hästarna vila också ska vi pka till ett hästställe som vi röstar fram tillsammans, till exempel åka till Flyinge. Läääängtar    Kongas fina natur med badsjö, ridhus, skogen, paddocken, hagar.

             

Av Johanna Forssell - 14 januari 2012 11:24

Blir nog inte mycket uppdatering i dag. Jag ska va ute i stallet hela dagen :) Rida mocka, städa och pyssla jättemycket med Lotta :) Kan nog bara rida ut eftersom jag ahr världens träningsvärk efter idrotten i går. Vi hade militärfys och vi skulle hela tiden stå och jogga fort på stället, när Lina (idrottsläraren) blåste en gång i viselpipan skulle vi göra 2 stycken grodhopp, 3 gånger 5 höga knän och 3 gånger skena till andra sidan av hallen och tillbaka. Detta gjorde vi i 20 minuter. När man inte orkade mer skulle man gå till sidan och i slutet va det jag och 4 andra med (bara killar) Jättestolt över mig själv att jag klarade hela tiden   När jag sen stannade efter 20 minuter så va man så trött så man blev helt yr. et va till och med jobbigare än att springa 3,5 km utan att stanna en en da gång. Aja, nu får jag gå ut och ta i tu md träningsvärken, JADÅ!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards