dressyrstar

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Johanna Forssell - 13 januari 2012 21:13

Mamma kom hem med hamburgare när hon handalt (alltså inte frysta utan MAX) Hon har även ringt ridlägerledaren och det lägret verkar helt perfekt! :D Vi ska anmäla nu I thinki :) Hoppas att Jennifer( www.ponnycheyy.bloggplatsen.se) kan följa med. Nu ska jag kolla TV, gosa med kise, datan och äta chips och läsk. Ha en bra kväll alla :) Har ni haft otur i dag? Det har inte jag, i alla fall inte än.

           

Soooooomar   


Av Johanna Forssell - 13 januari 2012 19:08

Va hemma vid 13.10 och sen red Jenny och jag ut, bara en liten runda. Testade det raka bettet men det gillade hon inte alls. Det enda hon gillar är nova bettet. Och hon e duktig, hon tuggar inte alls på det så det är fortfarande (!) helt :) Duktig Lott! Nu är mamma och handlar och jag kollar TV, datan och pluggar engelska tillsammans med katterna. Sen ska vi äta. Vad har hänt med statisktiken? Den har sjunkit mycket. Är det för att skolan börjat så man inte har tid? Inte lika kul att blogga om ingen läser ju :( Jag är lessen men jag kan inte lägga upp bilder....

Av Johanna Forssell - 13 januari 2012 07:27

Skolan - hem - rida, ja så ser min dag ut. Börjar 9 och slutar 12. Sen ska jag rida. Ska börja sätta igång Borah också nu så hon e i gång innan tävlingen i Mars. Ska ge hästa pållarna nu och sen skolan. Hörs i kväll.

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards