dressyrstar

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Johanna Forssell - 4 januari 2012 23:06

Eftersom det inte blev någon ridning i dag kunde jag ju inte hellet visa er dagens outfit.... Ber om ursäkt för det. I morgon blir det nog inte heller så välmatchat då vi ska till skogen och där har jag skydd och så. Men på fredag sak jag köra ett dressyrpass (oavsett väder!) och då ska ni få den. Vill ni helst se marinblå eller vinröd/creme? :) Vi sak även åka och köpa B-vitaminer till Lotta. Gav henne det ett tag tidigare i höstas och då va hon jättefin i både pälsen OCH i ridningen. Så det ska vi testa igen och se om jag kan få tillbaka det som det gick i somras (så bra alltså) För nu SKA vi börja plocka rosetter. Jag har trots allt (redan) haft henne i 2 år i Juni. Nu ska jag nörda vidare Facebooks roliga spel Riding club championships :) Ha en bra kväll!

Av Johanna Forssell - 4 januari 2012 17:20

Det blåste på tok för mycket. Stormen heter Emil föresten ;) Nemo va vi tvugna att släppa ut nu i eftermiddags, han va helt galen inne i boxen och ahr börjat sparka sönder cementväggen. Sen har vi stormockat till alla hästarna och till kaninerna. När jag skulel gå ut på logen och hämta hösilage där så låg där 2 döda kaniner, den ena hade inget huvud kvar och den andra.....var Pricken. Min lilla kanin som jag valde ut och blev förtjust i redan när han va nån vecka. Han va helt prickig i hela huvudet.... också satt den lilla kattungen (Leah) och Sotis och åt på dom! Svin. I morgon ska vi tll Svedberga med hästarna och om det inte blåser ska vi kasnke till stranden i stället :)


Av Johanna Forssell - 4 januari 2012 12:38

Har precis ätit frukost och nu ska jag gå ut och fixa Lotta. Det stormar så mycket i dag så det får nog bli på lillgården i hallen (så blir inte mina nytvättade saker smutsiga heller -.-) Eller blir det på Lenas bana. (hon har ingen häst just nu) så det är bara bra vi rider där så där inte börjar växa ogräs och gräs. Lena ska föresten köpa en islandshäst som jag red när vi red turridning på Kullaberg! :) Aja, måste dra mig utåt nu så bye! 

Av Johanna Forssell - 4 januari 2012 00:21

Jag har sökt sommarjobb till somaren, och nu fick jag svar på mejlet. Jag kommer nog att få ett sommarjobb som medhjälpare på ridläger i sommar!!!!!!!!!!!!! :D JIPPI    Mitt drömsommarjobb, verkligen!  

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards