dressyrstar

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Johanna Forssell - 27 januari 2012 23:19

Godnatt folket, sussa söttit :)

Av Johanna Forssell - 27 januari 2012 22:30

Detta täcket får en stor hiss från mig. Supersnyggt! 400 g fodring och kostar 799:- hos Dahlmboms Hästsport.

 

Av Johanna Forssell - 27 januari 2012 22:24

Såg att bilderna inte syns för er så gör ett nytt försök, dock med bara bilderna :)

           

Av Johanna Forssell - 27 januari 2012 19:50

Kvällen komme spenderas framför TV med alla kisbäbisarna och godis. Jenny sover över hos Jennifer i dag och Johan e inte ´heller hemma. Mamma är och köper godis nu och sen sak det mysas. Har även smörjt sadel och träns, tvättat lindor, putsat ridstövlarna och tvättat schabraken :) Ha en najjs kväl så hörs vi i mon :)

 

Av Johanna Forssell - 27 januari 2012 19:45

Tänkte visa lite saker jag ska köpa till ridlägret. Lite småprylar och lite annat :)

Svampar. Ett måste efter ridtur på sommaren.


   

Dom gula lindorna!!!!!!!!!!!!!!!!


 

Hästgodis till Lotta. Också ett måste.


 

Ridhandskar. Det absolut viktigaste. Annars kommer jag bara kunna rida en dag innan mina händer är sönder.


 

  Gula schabraket!!!!!!! Tänk va snyggt med en gul outfit på sommaren.


 

Till den gula outfiten.



Av Johanna Forssell - 27 januari 2012 16:21

Skrittade till Lillgården, hon va pigg som satan, sen jogga jag fram henne 2 varv innan jag plocka upp henne. Hon vart ganska okoncentrerad och orolig i dag. Tränade på LA:1 programmet, skänkelvikningar, ryggningar, förvänd galopp, skritt-galopp. Skänkelvikning undan vänster skänkel går kanon men undan höger bara viker hon sig, dock blev hon bättre på slutet. Förvända galoppen i båda varven går super, hennes absolut starkaste sida :) I ryggnigen ryggar hon perfelt om man gör det mitt på banan, inte om man gör det på spåret. Knäpp häst där ja. Ökningarna va lika bra idag. Sen lova jag henne några språng så släpa fram en bom och 2 stöd. Hoppade först 70 cm 4 gånger och sen 80 cm lika många gånger. Sen skritta vi hem igen. Hon va jävligt pigg!

Av Johanna Forssell - 27 januari 2012 13:22

Hej! Nu ahr jag kommit hem och har hunnit äta. Nu ska jag ut i stallet, rider dressyr och hoppning i dag, alltså rider först igenom programmet och ser till så jag har henne med och framme och sen ska jag hoppa lite också :) Hööks nya kollektion har kommit ut nu ich jag ÄLSKAR alla sakerna. Fy fan va snygga dom e precis alltihop! :D Måste bara ha det gula c´schabraket och de gula lindorna. Och gud va bra att dom fått in kombinationslindor i massa härliga färger. Hööks slår allt i år!

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards