dressyrstar

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Johanna Forssell - 5 januari 2012 23:20

Nu ligger jag i sköna sängen och bloggar :) Jag ska börja med skoltiderna nu igen. I morgon blir det väla och antagligen ett dressyrpass, så då får ni bilder om inte cp datan dampar -.-) Glöm inte att Jeeringpriset 2011 delas ut den 16 Januari och det visas på TV. Hoppas att Rolf-Göran Bengtsson får det. Det förtjänar han verkligen. Kommer inte på något att skriva om nu så återkommer i morgon med bättre inlägg. Godnight   

Av Johanna Forssell - 5 januari 2012 20:52

Nu ska jag kolla på den sista delen av Sällskapsresan och käka popcorn! Hörs i morgon.

 

Av Johanna Forssell - 5 januari 2012 20:04

Eller hur är dom för söta, dessa jävla odjur :)   

         


Nu sak jag se om det går att ladda upp lite nya bilder. Hej så länge!  

Av Johanna Forssell - 5 januari 2012 18:04

Blev ingen ridning i dag. Sandra skulle ringa när hon började rykta men hon ringde aldrig. Så då åkte mamma och jag till Granngården och köpte kaninmat, kraft, betfor och mycket B-vitaminer. Tror hon behöver det för när jag gav henen det i höstas va hon mycket bättre i ridningen och så blir hon så fin i pälsen av det :) I morgon ska jag till väla med Sandra och senska jag rida dressyr, eller, om vädret tillåter, åker vi till skogen. Fast hellre ett dressyrpass än rida ut. I sommar ska Jenny och jag åka på ett riktig träningsridläger med inriktning fälttävlan :) Det ska bli såååå kul!!!! Jenny har Nemo och jag Lotta :) Nu ska vi äta och sen typ TV? Läängtar så till tävlingarna sätter igång. Tävla är det bästa som finns!   

   

Av Johanna Forssell - 5 januari 2012 12:12

Även fast det ösregnar och blåser storm ska jag rida till Lillgården nu som tar 10 minuter. Dör ska jag rida med Sandra :) I morgon ska Sandra och jag till väla :) I dag sak jag ha en vinröd/creme outfit som ni (hoppas jag!) får se bilder på senare i dag eller i morgon beroende när jag har tid. Blir ingen "riktig" dressyrträning i dag för hallen är så himla liten. Men lite ska väl gå :) Kan dom inte bli klara med ridhuset snart? Aja, får gå nu, Sandra ringer när som helst och då ska jag gå ut och fixa pållen. Det kanske inte blir någon ridning om  det ökar i både regn och storm, men hoppas det. Vi får packa in oss i täcken :) Ses 

Av Johanna Forssell - 5 januari 2012 10:54

Har precis varit och getthästarna foder. Dom får stå inne lite till för det regnar och stormar.... :( Tänk så kunde det snöa i stället! Om inte vädret lugnar sig ska jag rida i hallen på Lillgården (dom e ju fortfarande inte klara med ridhuset som skulle varit klart nu, undrar om det någonsin blir klart!) Dåligt. Så jag får försöka rida lite dressyr i minihallen. Om jag rider dressyr så lovar jag att ta kort så ni kan få dagens outfit. Men data jävlen krånglar alltid när man ska ladda över bilder men nu ska jag försöka tills det går. Annars får mamma hjälpa mig :) Hörs senare. Nu har jag en gul stor fet kise som dampar på mitt ben, han är jättegosig (Felix)

 

Av Johanna Forssell - 5 januari 2012 00:15

Godnatt alla, nu ska jag sova! Har föresten precis anmält mig till en liten dressyrtävling i Helsingborg med Lotta, bara LB:1 och LA:1 :) Den 29/1. Så nu ska jag sova, goder natter aller :)

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards