dressyrstar

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Johanna Forssell - 19 februari 2012 23:15

Jenny testar nya popcorn smaker. Läs och njut!


Popcorn + grillkrydda: Lite för starkt och kryddigt, 2,5 av 5


Popcorn + pizzakrydda: Smakar ingenting, kände ej av kryddningen, 1 av 5


Popcorn + pastakrydda: Ej gott, 1 av 5


Popcorn + Piffikrydda: Gott! Passar till, smakar lite mer än popcorn, 4 av 5


Popcorn + chips: Delikat! 5 av 5  (jag älskar också det)


   

Av Johanna Forssell - 19 februari 2012 22:35

Kör på en Mitt favorit igen.

Jag ÄLSKAR detta schabraket. Det är så gudomligt så jag vet inte vad. Såå jävla fint så det är inte klokt. Vill mycket gärna ha ett sånt.

 

(finns dock bättre bilder på det)

Av Johanna Forssell - 19 februari 2012 22:28

Såg denna bilden på Facebook. Ha ha så jävla klockren!

 

Av Johanna Forssell - 19 februari 2012 21:06

Nu kollar jag på 2 1/2 men och bloggar :) I morogn är det sportlov men varken Jenny eller mamma ska va hemm aså jag ska mocka och rida ut med Lotta. Vet ni vad????!!!!!! Jenny har börjat med Nemo igen! :) Hon sa att hon adlrig skulle göra det igen men hon gjorde det!!!!!!! Jag är så här glad    Jag hade Lukas som sällskap också ryktade vi och sen ledde vi dom 2 gånger. Han va superduktig! :D SKitkul! TACK Jenny :)

 

Söta Lotta från i dag

Av Johanna Forssell - 19 februari 2012 18:13

Hej bloggen! Nu ahr jag äntligen tid att blogga litta. I morse så mocka och fixa vi stallet så det va klart och sen skritta jag Lotta 20 minuter. Hon va svullen i båda bakbenen i morse fast stallbandage så då hjälper det att skritta. I morgon ska jag rida ut en runda (om inte dom är lika svullna i så fall skrittar jag bara lite). Jag tog några kort som ni ska få. Nu ska vi snart äta och jag kolla på TV tillsammans med Felix. Moije hde lagt en mus i Pejas box som hon sen trampade på, det är nu en platt mus. Han gav den till henne för att hon va så duktig i går. Båda banorna tillsammans va 23 hinder och vi hoppade cirka 10 språng på framridningarna, alltså på 33 hinder vägrade hon EN gång och rev NOLL. Superbra :)

   

Och priserna. Fick ett plakat också men det sitter på hennes boxdörr.


   

Av Johanna Forssell - 19 februari 2012 12:30

Detta schabraket från Glada Hästen kostar 2290:-

Jag vet inte vad jag tycker om det. När sadlen är på så ser man typ bara det ljusblå med stenar och det är rätt snygt så det får en HISS av mig.

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards