dressyrstar

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Johanna Forssell - 3 februari 2012 20:32

I morgon ska mamma, Jenny och Johan till Vallåsen och skida skidor ;)  Jag däremot, valde att inte följa med då jag vill bli HELT frisk. Mååste va frisk på tisdag och torsdag då vi har Nationella prov i Svenska. Så i mogon ska jag abar ta det lugnt hemma och passa djuren. Hoppas jag känne mig så bra så jag kan ta en mysig skrittrunda på lilla Lotta. Har inte rört en häst på 2 dagar! Förfärligt. Annars ska jag bara ta det lugnt kanske träffa Sandra, vem vet :) Så ser min lördag ut. Min fredagkväll är: sitta framför TV:n och kolla Family Gay och sitta vid datan :) Om jag inte bloggar mer i dag så säger jag godnatt nu. Godnatt! :)

   

Bild 1: Brödena Moije och Felix. Dom e för söta!

Bild 2: Världens finaste, lataste, fetaste katt <3

Av Johanna Forssell - 3 februari 2012 20:30


Dressyrträns från¨Ridsportonline. 899:-


Tycker detta tränset är så jäkla snyggt. Det inaste dressyrtränset jag hittils har sett. Stor Hiss!

Av Johanna Forssell - 3 februari 2012 20:14

http://www3.ridsport.se/Hastkunskap/


Kolla in denna sidan på ridsportförbundet. Otroligt lärorikt :)


Av Johanna Forssell - 3 februari 2012 19:20

Johanna HISSAR  



Dressyrschabrak från Ridsportonline för 179:-

Jättesnygga dressyrschabrak och extra fint med passopalerna. HISS!


Johanna DISSAR   


 


Hoppschabrak från Ridsportonline för 199:-

Usch va fula schabrak. Trista färger, för smal passopal och fult mönster. Riktigt gräääsliga. DISS!

   

Av Johanna Forssell - 3 februari 2012 18:22

Jag tycer utstickande utustning är så sjuuukt snyggt. Det är jättesnyggt och vem vill ha vanliga gamla saker svart, brunt, grått och vitt? Färg = dösnyggt.

         

Av Johanna Forssell - 3 februari 2012 18:08

Dessa pannbanden från Charlies Häst och Hund är så j****vla snygga!! Jättesnygga och svängda och kul med utstickande färger :) Stor Hiss. Priset är också bra, 249:- Finast är det svarta, gula och oranga :) Nästa inköp kanske?


 

Av Johanna Forssell - 3 februari 2012 16:51

Hemma i dag också, hatar verkligen och va sjuk det sämsta man kan va ju.... :( I morgon ska öviga här till Vallåsen men inte jag. Hemma hos hästpållarna är mycket bättre än att åka upp och ner i en backe. Vet ej om jag ska rida kanske skritta henne lite så hon får nån aktivering. Stackars Lotta har så tråkigt nu.

 

En av mina sista ridturer på lille Lukas :/

Av Johanna Forssell - 3 februari 2012 14:00

Kan ni förklara för mig hur i ******* den här snokemmen med flörp kan kosta 269:- ???? Det e ju faaan inte klokt! Nej jag såg inte fel, det är inget trän sutan det är bara en snokrem med en flörp. Finns på Tophorse och kostar alltså 269:- !!!!!!!!

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards