dressyrstar

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Johanna Forssell - 5 februari 2012 19:11

Dagen i dag har sett ut ungefär så här: Gick upp 9.00 och duschade (älska att duscha på morgonen) Sen va jag ute i stallet och fixa lite sen gick in och gjorde mat + åt såklart ;) Sen när mormor kom bestämde vi att vi skulle köra till Hööks. Så det gjorde vi. Såfort jag kom hem gick jag ut och hämta in Lotta från hagen. Sen testade jag Magic Brush borstarna och sen skrittade jag henne i cirka 10 minuter, vill loxsom inte att hon ska tappa konditionen helt. Dessutom går det bara att skritta, stenhårt precis överallt. Usch. Hatar när dt är så här hårt och hatar sommaren med alla mygg och bromsar och framförallt den äckliga värmen. Det är perfekt när det är 10-15 grader. INTE mer. Okej, nu kom jag ifrån ämnet. Sen ha jag bara kollat TV och datan och ätit. Nu sak jag äta fastlagsbulle :) I morgon tror jag att jag ska gå i skolan :) Går bara till 14.30 och i morogn ska jag även välja till gymnasiet.

Första valet: Helsingborgs Ridgymnasium - Naturvetenskap, profil ridning

Andra valet: Helsingborgs Ridgymnasium - Hästhållning,profil djursjukvård

Tredje valet: Olympia - Samhälle, Beteendevetenskap


Så, där har ni min dag i väldigt stora drag. Hörs i morgon! Felix håller mig sällskap framför brasan :)

   

Av Johanna Forssell - 5 februari 2012 17:40

Blev inte ett enda av de inköp jag planerade. Kolla på Hooks.se och reasakerna va kvar och det va dom. I dag när jag kom dit så fanns INGET kvar. Så blev inte mycket :( Balkniv (supersmart uppfinning) Tygelstroppar och Magic Brush borstar.

Nästa inköp blir svarta senskydd och en ny sadelgjord då hennes börjar bli väldigt uppsliten.

     

Av Johanna Forssell - 5 februari 2012 10:45

GOD MORGON BLOGGLÄSARE!!!! :)


Nu sitter jag såklart och äter (skriver alltid det men typ enda tiden jag har tid att blogga är när jag äter). Jenn Penn och jag ska nog åka till Hööks i dag. Vill såååå gärna ha det schabraket och huvan :) Love it    Stenhårt i marken i dag också men jag sak skritta Lotta lite för hand tror jag.   

      

Tycker ni att huvan och schabraket passar i hop?


  

Det här känns vääääldigt avlägset.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards