dressyrstar

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Johanna Forssell - 4 februari 2012 23:27

He he, NU ska jag sova. Precis när jag skulle ta första steget uppför trappan ropa Jenny att det va världscuphoppning på TV. Så det blev att bänka sig framför TV:n igen. Vann gjorde Edwina - Tops Alexander och Malin Baryard-Jonson kom på 5:e plats. NU ska jag sova. Godnatt!

 

Av Johanna Forssell - 4 februari 2012 22:08

Så....nu ska jag sova. Fast blir att läsa lite gamla Min Häst tidningar nu. Har penumererat på den i 6 -7 år nu :) Sen ska jag sova! Plocka med mig några kisar under armen och en skål med melon upp. Mooomsigt :D I morgon tar vi bussen 11.46 till stan och till Hööks :) Tror mamma kommer bli jätteglad för koppen. Hon dricker typ alltid kaffe och älskar Mulle = pefect. Sen ska jag (om det inte e för hårt) leda Lotta för hand så hon inte tappar kondisen helt. Statistiken går upp, det tackar man för! Godnatt alla underbara som läser min blogg.

  

Jag tror Nemo längtar efter sol....


 

....och Lotta efter att hoppa.

Av Johanna Forssell - 4 februari 2012 20:09

Blir nog en runda till Hööks i morgon ;) Jippie! Då e de detta som ska inhandlas. (koppen är till mamma då hon betalar så otroligt mycket till oss, dax att ge tillbaka lite, och visst är den urgullig)? Schabraket och huvan går loss på endast 94:- för båda. OM det varit ordinarie pris skulle huvan och schabaket kostat 378:- Nästan 300:- billigare och ursnyggt :)

     

Av Johanna Forssell - 4 februari 2012 19:43

Sitter och laddar upp lite nya bilder :) Ett smakprov kan ni få så länge!

 

Av Johanna Forssell - 4 februari 2012 19:04

Nu har jag tryckt i mig en HEL pizza. Mitt nya matrekord :) Läste pecis proppen en gån till för hopptävlingen jag ska va med på den 18 Februari. Och det är en utetävling! I Februari! Omg, kallt eller vad? Jag tog förgivet att det va inomhus men nej då! Ska såklart va med ändå. Undrar varför dom inte har det inne. Sen till en annan sak. Lotta har ju stått nu sen i tisdags eftersom jag varit sjuk, och det har faktiskt varit bra att det va nu, fö nu är det så hårt att det inte går och rida någonstans. Stenhåt och is överallt. Om vi ändå kunde få lite snö. Sorry för flummigt inlägg men så e de när det e kväll.

 

Du e så cool Felix :)

Av Johanna Forssell - 4 februari 2012 17:15

 


            LYX                      vs                    BUDGET


LYX: 3999:- på Ridsportonline

BUDGET: 1999:- på Hööks


Min första tanke när jag såg dessa två var: Det är ju samma stövel. Lyxen har snörning men ingen knapp och do är likadan i formen. Det är ingenting som skiljer dom föutom priset och till det priset mpste ju kvalite'n vara MYCKET bättre. Om jag kunde lägga så mycket på ett par stövlar så skulle jag valt Lyxen ändå.

Av Johanna Forssell - 4 februari 2012 16:54

Mamma och dom andra 2 kommer hem sent så det är bara mormor och jag hemma. Just nu har mormor kört för att hämta pizza till oss. Annars har jag bara försökt bli frisk hle day och varit ute och mockat och tagit in pållarna. Fastän Lotta hade vintertäcke med fleecetäcke under va hon väldigt kall när hon kom in. Och det va -1 grader i stallet så hon fick behålla fleecetäcket på. Dörrhandtagen och fönsterna har frusit. Nu till nåt helt annat. Hööks har fortfarande 75 % rabatt och eftersom jag ska börja tävla hoppningär där 2 saker jag jättegärna vill ha. Hoppas komma till Hööks i morgon :)


 

Ursnyggt schabrak, innan 249:- NU 62:- !!!! Där finns 2 kvar i storlek Full som jag behöver.


 


Grymt snygg huva att ha till. Innan 149:- NU 32:- !!!!


Detta skulle bli såååå snyggt ihop!   

Av Johanna Forssell - 4 februari 2012 10:45

Denna ubersmarta grejen skulle man ha när det regnade (om man inte har plasthjälm förstås). Min hjälm tar jättelång tid på sig att torka när den blivit blöt. Finns på Ridspotonline för 29:-

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards