dressyrstar

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Johanna Forssell - 11 februari 2012 21:05

Är skit trött så detta blir sista inlägget för i dag. Kollar på Gladiatorerna och sen är det James Bond film. Mina favoriter! :) I morgon ska jag släppa Lotta i hallen på Lillgården, lite löslongering´och så ska jag lägga ut bommar och sen ett lågt hinder längst ena långsidan så hon själv får lära sig taxera och tänka själv. Ja, nu ska jag kolla vidare på gladiatorerna och eftersom detta är sista inlägget för i dag så Godnatt.

   

Av Johanna Forssell - 11 februari 2012 20:38

Johanna Dissar  ......


......Denna stalloverall från Hööks. 599:-  Vad tycker ni? Hiss/Diss


   

Av Johanna Forssell - 11 februari 2012 18:26

Red till Lillgården i dag. Lektionerna ahde inte slutat än så red i hallen lite, OMG va hon va rädd. Hon kunde verkligen inte gå där inne så det va lika bra att gå ut, vi skulle aldrig fått nått gjort där inne ändån. Så vi red på banan så fort lektionerna slutat (kom dit 12.50 och dom slutar 13.00) Travade i mellan form och gjorde mycket bågar och sen galopperade jag bara längst spåret. Hon är helt underbar i galoppen, man får en sån W-O-W känsla! Sen skritta jag en extra lång runda hem som tog 15 minuter. red inte längre än 40 minuter i dag, väldigt kort men tyckte det räckte i dag.


När jag kom hem mocka jag stallet och fixa lite, sen gick jag in och anmälde till ännu en tävling. Hon känns så himla tippen underbarig i dressyren nu så ville va med i en dressyrtävling. Så anmälde till Tågarpsortens Ryttarförening som är den 4 Mars. Då ska vi rida programmet LA:1 :) Nu ska jag kolla TV (eller det gör jag redan) och allmänt chilla :)

P.S Tycker ni det är bra med att ni får nya bilder varje dag? Ska se till att nån kan fotta nästa träningspass på banan.




Av Johanna Forssell - 11 februari 2012 11:46

Har nyss varit ute i stallet och fottat Lotta :) Hon e ju rädd för kameran så kunde inte gå så långt i väg från henne så att jag inte kunde hålla i henne för då stack hon i väg....Men man ser i alla fall vad dom föreställer! Nu ska jag gå ut och rida vet ej hur ännu men det får vi se.

         

Av Johanna Forssell - 11 februari 2012 09:29

Nu har jag ätit. Vi ska kanske till Väla annars så ska jag va i stallet hela dagen :) Blir nog inte mycekt uppdatering i dag så vi hörs i kväll!

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards