dressyrstar

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Johanna Forssell - 10 februari 2012 22:22

....som fått utmärkelse under året.


Rolf-Göran Bengtsson fick ta emot Jerringpriset på Idrottsgalan, men han är inte den enda ryttaren som prisats för sina insatser. Flera ryttare har fått ta emot utmärkelser för insatser 2011.


Rose Mathisen, dressyr, har fått pris som Årets kvinnliga idrottare på HD-galan


Distansryttaren Frida Ekström och långdistanslöparen David Nilsson är P4 Kalmars sportkometer 2011


'Frida Andersén, fälttävlan, fick ta emot dubbla priser på Hofors Idrottsgala; Årets Prestation och ett stipendium från Inger Erikssons och Ilkka Kauppis fond


Ulla Håkanson, dressyr, blev Årets ambassadör på Nordöstra Skånes Idrottsgala



       

Av Johanna Forssell - 10 februari 2012 21:09

Snart sängen och läääsa. Så mysigt :) I morgon ska vi kanske till IKEA och köpa en beige matta till mitt rum och kolla på gardiner. Lotta vet jag faktiskt inte vad jag ska göra med. Jag ska i alla fall pyssla om henne jättemycket, rykta, mysa, NH (måste fotta från det hon äger) och sen ska Jenny frisera henne (klippa manen, hovskägget coh lurvet på benen och under magen) Lotta inte vildhäst näe! Sen ska jag nog göra nåt annat också. Hon har tappat nästan all sin kondis på bara en vecka. Tävling om en vecka så bästa att se till att få upp den. Speciellt eftersom vi ska hoppa två klasser. Så jag ska nog tömköra henne i morgon :)

 

Sista inlägget för i dag - så GODNATT!

Av Johanna Forssell - 10 februari 2012 18:36

Johanna Dissar   ....


....Soft up stigbyglar. Så grymt fula så det är inte klokt. Nog att dom kanske är säkra men heller vanliga säkerhetsstigbyglar än dessa fågelskrämmor. Finns bland annat på Hööks för 1949:-

   

Av Johanna Forssell - 10 februari 2012 17:30

Fredag! Har precis kommit in från hästarna. Nu har jag laddat över bilderna, kollar på TV med datan i knäet (som vanligt) och nu ska vi snart äta. Har fixat lite till i mitt rum. Satt upp tavlor och fixat "hängare" till rosetterna :)

 

Av Johanna Forssell - 10 februari 2012 17:15

I dag red vi ut i det superfina vädret :) Sol och vindstilla, hur mysigt som helst! Tog det väldigt lugnt, nästan bara skritt och red i en timme. Jag tog med kameran ut :) Tyvärr blev det inga bra fotton eftersom jag inte hade någon som kunde fotta = jag fotta från hästryggen. Lotta är jätterödd för ljudet från kameran, i slutet blev hon rädd bara jag tog upp den ur fickan. Sötnos  

Här kommer alla bilder från i dag!


Precis innan jag satt upp


                 

  Den här gropen blev Peja så rädd för så jag va på vippen att trilla av.

   

Av Johanna Forssell - 10 februari 2012 07:39

Nu ska jag till skolan. Brr, jag sak hålla i en egen idrottslektion gud vad jag inte vill! Men jag ska försöka göra det ändå, ni vet jag e värlens blygaste varelse. Na ana goddbye!

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards