dressyrstar

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Johanna Forssell - 30 november 2011 22:13

Nu ska jag sova :) HAr 2 små lurvbollar i min säng (kisar) som purrar. Heter det purrar, knorrar, spinner eller va f*n?

Alla säger ju olika. Haha. I morgon är det den 1:e december. Gud va tiden går snabbt. Känns som det precis va jul och nu e de dags igen (nåja, snart i alla fall). Och i morgon är det prick en månad sen jag skapa denna bloggen. Hitiils har det blivit 117 inlägg med detta. Känns faktiskt rätt sjukt att ha gjort över 100 inlägg på en månad! Vad tycker ni?

Hööks har även 10 % rabatt på hela sortimentet fram till jul tror jag det va så får passa på att köpa juklappar i helgen ;) Alltid lika kul varje år. Lotta måste såklart också få något. Och Borah Piggelin, hon får några piggelin.

Nu kom en tredje katt och ville gosa. Mysigt med kisar.  Rätt trist inlägg men bättre än inget. Nu ska jag nanna med mina små älsklingar :D <3 Godnatt kära bloggläsare. Dessa kisar ligger i min säng. Och nä, de 2 gula är ej samma katt.

     

Av Johanna Forssell - 30 november 2011 18:14

Ha precis kommit in frånen ridtur på världens piggaste. Men i dag gick det i alla fall liiite bättre. Hela passet

(ca 1 timme) gick åt till att hon skulle lyssna på mig. Så fort hon ökade lite líte rann så tog jag tillbaka henne direkt! Och om hon inte lyssnade när jag kramade tyglen så krama jag en gång till, lite hårdare och sen tog jag i ordentligt.

I morgon ska Jenny hoppträna för Anna. Jenny är perfekt på D-ponny och jag på storhäst. Jag skulle köpte en storhäst istället för en D-ponny.....men jag vet inte om jag ska sälja Peja och köpa en stor häst i stället.....vill det tror jag. Om Borah hade varit typ 10-15 år hade hon varit perfekt att tävla men hon e 21.....visserligen väldigt pigg men ändå.

Aja, vi får se. Nu ska jag duschaoch sen tyskaglosor :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards