dressyrstar

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Johanna Forssell - 12 november 2011 17:38

I dag red jag igenom bara LC:2 programmt en gång och sen tog jag en riktig galopp på fältet innan jag skrittade hem. i dag gick det i alla fall bättre än i går, alltid något ......

Sen vid 13.00 åkte vi till IKEA och kolla på garderober till vårt nya rum. Vi åt även där. extremt billigt får jag ju säga. Dricka med fri påfyllning och kanelbulle (riktigt stor vart den) kostade 5:- och det gjorde även mjukglass.

Sen när vi kom hem vid 17.30 typ så smörjde jag sadel och träns, dammade av hjälmen, packa alla småprylar som nummerlapp, vita handskar etc, och putsa ridstövlarna. Kände att jag va tvungen att ta en paus innan jag fortsätter så då satte jag mig ner och blogga :) Ska snart gå ut och ta in hästarna, rykta, packa utrustningen, fläta, rykta och fylla på hönät. Jag får INTE glömma vattenspann. Vi kommer att va borta hela dagen så kommer inte kunna blogga någontong i morgon. Eventuellt på morgonen.


STARTTIDER:


Jenny - LB:1 09.06  LC:2 15.47

Jag - LB:1 11.07  LC:2 16.44


LAGET FRÅN KULLABYGDEN:


Johanna Forssell - Cassiopeja

Jenny Forssell - Alexander Lukas

Sandra Steinick Gustavsson - Queenshead Bronwen

Emelie Wennberg - Odessa II

Fredrika Engström - Coolaney Boy

 

Nu har jag latat mig nog! Ut och jobba! :)Ett lycka till kanske? :)

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards