dressyrstar

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Johanna Forssell - 8 november 2011 19:32

Hiss till dessa lindorna. Jättesnygga och lätta att använda. Torkar snabbt om dom blir blöta och bara att borsta av lätt eller slänga in i diskmaskinen när dom blir smutsiga. Att nedre delen är fleece gör också att man har ett perfekt bandageunderlägg och sen det elastisca ovanpå. Skitsnyggt! Lättmatchade. Älskar dom :)

DISS kommer i morgon :)  

Av Johanna Forssell - 8 november 2011 19:11

Nu har jag äntligen tid att blogga :) På vardagarna kommer jag tyvärr bara ha tid till ett inlägg per dag. Blir mer på helgerna, lovar.

Va hemma 16.30 från skolan nu då bussen va sen sen sen!!!! Hovslagaren skulle komma 16.45 men han va redan där när jag kom. Tur att Jenny va hemma :)  alla fall så skynda jag mig in och böt till ridkläder och ut i stallet och byta med Jenny som skulle iväg. 3 av hästarna blev skodda och lille Lukas bara verkad :) Sen in och trycka i sig mckor och ostbågar (va faktiskt gott) och sen skicka in en debattartikel till svenskaläraren.

I morgon blir det träning igen på Lillgården :)


Är det någon som vill gästblogga så e de bara att säga till :) Bra reklam jue.

Kommer kanske en HISS eller DISS senare om jag hinner.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards