dressyrstar

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Johanna Forssell - 3 november 2011 22:00

Hej!


Kom hem från Ullared vid 18.00 Va där från 9.30-16.30 och på hemvägen köpte vi hamburgare. Mums!

Där va proppfullt med människor och det tog 20 min bara att hitta en parkeringesplats, allra längst bort såklart.

Aja, är i alla fall supernöjd med dagens inköp :D <3


- 2 par ridbyxor, ett par marinblå helskodda och ett par röda med svart helskoning.

- Ett par vita skinnhandskar till tävling

- Vinterjacka, vit med luva och fuskpäls

- Reflexboots

- Sporrar

- Godis

- Brunt dressyrträns med strass

- Tjocktröja

- 2 par tights

- Underkläder


När jag kom hem va jag ju tvungen att testa allt så först kolla jag på ett program och sen red jag Lotta, bara lite i hagen. Nu kolalr jag på Unforgettable och sen blir det nog sängen.

Åker till badhuset i morgon och på lördag ska vi rida Haloween :)

Av Johanna Forssell - 3 november 2011 09:10

Så nu är man snart på väg till Ullared :D Håller på att äta, och fixa mig på samma gång.

Sen släppa ut hästarna som får klara sig helt själva i dag och sen åker vi....tror jag. Fast det är säkert något annats som också ska göras först. Vet ej  när jag kommer hem men troligen vid kanske 18.00 OM jag orkar bloggar jag mer då men måste hinna rida Lotta en stund så hon får upp konditionen till tävlingen.


Lista på saker jag ska köpa

Lindor

Skydd runt om

Vintertäcke med fast hals

Ridbyxor

Vinterjacka

Vantar

Vinterridstövlar

Tjocktröja

Godis


Ullared, here wi come!  

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards