dressyrstar

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Johanna Forssell - 9 november 2011 19:30

Diss till dessa ridstövlarna. Dom är så fula, ful färg och fult med snörning ändå upp. Passar varken till dressyr eller hoppning. Vad tycker ni?

 

Av Johanna Forssell - 9 november 2011 17:36

Jag ääälskar denna outfit från hööks. Riktigt läcker :) Vad tycker ni? Någon som har den?

 

Av Johanna Forssell - 9 november 2011 17:33

Några saker och pris från Ullared:

Ridbyxor från 100:-

Ridhjälmar från 199:-

Sett med fram och bakskydd 200:-

Dressyrträns från 99:-


Vilka är era favorithästaffärer? :)

 

   

Av Johanna Forssell - 9 november 2011 16:44

Nu är det dags att bege sig ut i stallet och fixa hästen :) Har inte ens tagit in henne. Träning i dag som sagt vid 19.

Jag gick hem från skolan i dag. Jag kom hem 20 min snabbare än när jag tar bussen. Gött!  Uppdaterarsenare om hur det gick.....

Av Johanna Forssell - 9 november 2011 10:00

Var finns Romeo
Var finns Romeo. Hästar säljes
Typ: B - Inriktning: Dressyr  -  Kön:
Valack
  -  Födelseår: 1985 
Namn: Romeo  
Någon i detta avlånga land som vet var Romeo finns? Han är
en Welsh Mountainponny, fux med bläs och två strumpor (vänster fram och höger
bak), samt lite små vita fläckar på andra benen. Han är valack född 1985 och är
ca 128cm i mankhöjd. Han har tävlat SM i ponnydressyr. Han har kort svans och
stubbman. Vad jag vet såldes han till någon i Borås som
sällskapshäst...
Någon som vet var han finns? Om han ens lever? Vill bara
veta hur han mår isf...
 
SM i Ponnydressyr
 
Pris  10 000 kr

Av Johanna Forssell - 9 november 2011 07:38

Han göra ett inlägg innan jag går till bussen :) Slutar 14.40 i dag och sen klockan 19 är det träning för Jan:D

Är alltid sjukt kul. I dag är även första gången jag ska ha Lotta, får se hur det går så pigg som hon har varit på sista tiden. Men det är bara kul, hatar lata hästar :) Dagens outfit: (tyvärr inga bilder, ska försöka ladda upp bilder till min data men just nu e det tomt :(


RYTTARE

Blå hjälm

Reflexjacka

Blåa ridbyxor

Svarta ridstövlar

Sporrar

Svarta handskar


HÄST

Brunt träns

Brun dressyrsadel

Blått schabrak

Blåa lindor

Svarta boots

LÄndtäcke


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards