dressyrstar

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Johanna Forssell - 1 november 2011 20:25

En stor HISS till dessa skydden! Dom är från Hööks och framskydden kostar 239 kr och bakskydden 169 kr.

Dom är snygga, stilrena, lättmatchade och finns i många färger (röd, blå, brun, svart, grön).

Finns schabrak och luvor som passar perfekt. Blir min nästa investering :)


Är det någon av er som har dom här?


 

Av Johanna Forssell - 1 november 2011 18:02

   

  Jag är med på Veckans blogg på www.ponnyskruttarna.wordpress.com

Av Johanna Forssell - 1 november 2011 15:21

Patrik Kittel tvingas avstå SM i dressyr

2011-10-31


EM-bronsmedaljören Patrik Kittel tackar nej till SM i dressyr på grund av sjukdom. Ett njurstensanfall sätter stopp för den populäre dressyryttarens SM-start.


- Det är jättetråkigt och jag har verkligen sett fram emot att komma till Sverige med Scandic, men hälsan måste gå först, säger Patrik Kittel.
Patrik Kittel kommer att behandlas för sina njurproblem på sjukhus i närheten av hemstaden Nottuln, Tyskland, under närmaste veckan.
- Någon ridning blir det inte tal om i nuläget, men om jag känner mig bättre hoppas jag kunna komma till Helsingborg och följa SM från läktaren, säger Patrik Kittel.
- Jag vet inte när jag kommer att vara tillbaka i sadeln igen, men på fredag får jag närmare besked och jag hoppas kunna rida Oldenburg nästa helg.
- Jag hade gärna gett de andra en match om SM-guldet och önskar dem alla lycka till! säger Patrik.


Jag hade verkligen sett fram emot att se Patrik Kittel i Helsingborg då han är så sjukt duktig :( Riktigt synd.

 

Av Johanna Forssell - 1 november 2011 09:59

...ska Lotta klippas. Kanska ska klä på mig nu då Jessika kommer om typ 30 min.

Sen ska hon ridas. Jag får trava henne nu också och rida i ca 30 min. Ska börja jobba henne i rätt form nu också.

Så här ska hon klippas. (ej Lotta på bilden)

.  

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards