dressyrstar

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Johanna Forssell - 14 november 2011 21:40

Denna jackan är världens praktiskaste tror jag. Den är super varm och skön, delad i sidorna för att man ska kunna rida lättare i den och reflex. På vintern när det är kallt och bir mörkt så tidigt är denna kombinationen perfect. Varm och man syns. Stor HISS. Har själv en sån jacka och min syrra med.

Någon av er som har denna? Vad tyker ni om den?

 

:)

Av Johanna Forssell - 14 november 2011 16:01

Hemma!!!!! Äntligen. Sitter vid datan (gansa logiskt) och käkar HAr för en gångs skull inte bråttom ut i stallet i ´dag då hästarna vaccinerades i går och ska vila i dag. Har 4 hästar utanför dörren och inte en enda av dom kan jag rida......DISS! Men i morgon kör vi på igen med dag 1. att testa alla möjliga sorters bett på Lotte Lotta. Får se vilket hon gillar bäst. Känns lite så att köpa bett efter bett och hon inte gillar dom men sånt e livet. Bara Lotta slutar med detta klapprandet så gör jag vad som helst. Köpte ju inte häst för att lulla i skogen lixsom ;)

Men jag ska ändå snart gå ut och rykta alla och täcka om dom. Riktigt skönt faktiskt att för en gångs skull ha tid att rykta ALLA ordentligt på en vardag... Lyx :) I morgon blire tandläkare för hela slanten. Mindre kul...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards