dressyrstar

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Johanna Forssell - 11 mars 2012 20:50

Nu ahr jag precis anmält till en lokal hopptävling i Båstad RK den 24/3. Har anmält till klasserna 2 & 3, alltså 90 cm och 100 cm :) Ska bli så superduper kuligt att hoppa kombinationer :D Mitt mål är absolut inte att placera mig, inte ens komma felfritt. Jag blir superglad om vi kan lyckas komma runt med en rivning eller max 2. Ska hoppa 2 gånger innan det och sen ska jag se om jag hinner köpa en hopplatta också :) Ska även träna hoppning för min superduktiga kusin på Lillgården innan dess :)

Cassiopeja

Johanna Forssell Johanna Forssell Registrerad Detaljer
NrKlassAvdStarttidMomsA.AvgE.AvgSummaStatus 
2 90LokalA2012-03-240%110,00 kr0,00 kr RegistreradDu är anmäld till denna klassen. 
3 100LokalA2012-03-240%110,00 kr0,00 kr RegistreradDu är anmäld till denna klassen. 
 Serviceavgift0%10,00 kr 10,00 krRegistreradDu är anmäld till denna klassen. 
 Varav moms 0,00 kr 
 Summa   


 

   

Av Johanna Forssell - 11 mars 2012 18:47

I förmiddags åkte vi till Väla för att köpa skor. När vi väl va där kom vi på att Jenny och jag behövde vårjackor också.

Mina inköp: vita chinos, 2 vita linnen, 2 par skor, en turkos/grön tunika, strumpor och en svart skinnjacka :) När vi kom hem följde jag med mamma till kossorna en sväng och sen red jag och Jenny ut i grimma barbacka. Lukas dampa och Lotta va pigg. Nu ska vi hämta pizza och avnjuta den framför TV:n :) Vi hörs i morgon alla.

Ni kan tyvärr inte få bilder på inköpen för kameran är OCKSÅ sönder. Men så fort den e lagad får ni dom :)


Av Johanna Forssell - 11 mars 2012 08:46

Kan börja med att säga att ni sköter er jättebra :) Va inne här sent i går kväll och nu 8.00 har jag 7 nya kommentarer :) Det tar inte ens en minut att skriva en kommentar och man blir super glad :) Tack!


Nu har jag precis släppt ut hästarna och fodrat dom. Dom älskar att äta höet ute så det fick dom. Det är 6 grader och sol här i dag så till och med frusna Lotta fick va naken i dag. Tur att hon redan är brun så lerigt som det är ute ;) I dag ska mamma och jag till väla och köpa lite kläder och några skor. Båda mina skor har försvunnit så har inga nu.... Sen ska jag även skritta/trava ut en runda på Lotta i det fina vädret. Så nu vet ni vad jag ska göra i dag :) Hörs i kväll.

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards