dressyrstar

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Johanna Forssell - 7 mars 2012 13:00

Den här outfiten är så jäkla snygg. Nog min favorit till hoppning men skulle bytt ut skydden mot vanliga bruna equie guard då jag ej gillar dessa.

  
Av Johanna Forssell - 7 mars 2012 08:06

Nu ska jag bara tugga i mig det sista på mackan och sen ut och ge hästarna. Vi har knappt nåt grovfoder kvar, varken havre eller kraft, för mamma hann inte till hästbiten innan dom stängde igår. Så därför blötte vi upp extra mycket betfor. sen sak jag till bussen med all min jäkla packning. En för badkläder, en för idrottskläder och sen det jag har på mig när jag åker emellan ställena. På en friluftsdag ska man rida tycker jag, det finns ju inget ställe man får så mycket luft som i stallet, speciellt inte i ett badhus! Jag får nog bli rektor när jag blir stor (stooort skämt) :) Längtar till i eftermiddag för det va så himla länge sedan jag hoppade med Lotten. Men nu får jag ut och ge henne pch dom andra mat så hon orkar. Hej så länge! :)

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards