dressyrstar

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Johanna Forssell - 6 mars 2012 22:15

   

 
Av Johanna Forssell - 6 mars 2012 20:27

I morgon ska jag ta bussen 9.08 in till stan och sen påbörja friluftsdagen med friskis & svettis. Så jag behöver inte gå upp förren 8.00 :) Vi har FS 10-11 och sen simning 13-14. Där emellan ska jag gå till Knutan och äta på McDonalds. Sen när jag kommer hem sak jag direkt gå ut och ta in pållen och sen rida till Jennifers hoppbana och hoppa där (hon har byggt en superbana) och sen ska jag hem och plugga. NO prov på torsdag. Så nu förstår ni om uppdateringen blir låg i morgon. Men jag ser alltid till att uppdatera minst en gång varje dag. Det har jag gjort sen jag startade bloggen :) Nu är jag i alla fall klar med pluggandet för i kväll och om en halvtimme ska jag kolla på House, käka glass och sen läsa litta innan jag sak sova. Vi hörs igen i morgon, alla!

 

Hästägarens sommardröm: bada med hästen


 

Hästens sommardröm: Nyslaget gräs

Av Johanna Forssell - 6 mars 2012 20:22

 

         149:-                                     179:-


Jag tycker det är lite konstigt att dom här nya färgglada lindorna är billigare än dom "gamla" lindorna som finns i mycket tråkigare färger. Inte ofta något från nytt sortiment är billigare!

 
Av Johanna Forssell - 6 mars 2012 20:07


På dressyrtävlingen i söndags var det första gången som jag använde detta hårnätet. Och det gick sönder! Hela knäppet där bak som man sätter fast det med loss´nade och det berodde inte på hårdhänt behandling. Kvaliteen får en stor stor diss men den är så jävla snygg så det är inte klokt så utseendet får en stooor HISS.

  
Av Johanna Forssell - 6 mars 2012 16:18

I  eftermiddags när jag skulle hem så hittde jag inte mina skor någonstans och ingen lärare heller. Så då fick jag låna min svenska lärares inneskor och sen sa jag att jag visst det kunde åka bussen hem men hon sa att det kunde jag inte. Nähe.... så hon sjussade hem mig. Gud va pinigt det va! Ha ha :=) Nu är jag i alla fall hemma och ska bara ta det lugnt i kväll. Peja måste få ledigt men i morgon ska vi hoppa. Ska be Jennifer fotta. I morgon har vi också friluftsdag med skolan så 10-11 ska vi va på friskis och svettis och 13-14 på filborna och simma. Usch, hatar att simma. Nu ska jag fortsätta chilla (juste jag ska plugga också). I dag fick vi tillbaka en bildinlämning och ett svenska prov och jag fick MVG :)

 

Felix stalj :)

Av Johanna Forssell - 6 mars 2012 07:37

Vi försov oss i dag så nu är det bråttom ut och ge hästarna och sen till bussen. Ciao!

Vilken luva är hon finast i? :)

        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards