dressyrstar

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Johanna Forssell - 1 mars 2012 22:50

Nu ska jag sova. Sotis och Felix vaktar mig som vanligt :) Sötnosarna   I morgon är det sista praktikdagen. Peja och jag sak även rida igenom båda dressyrprogrammen. Hon känns alltid 5 gånger bättre på tävling än på träning. Tur att det e pådet hållet i alla fall så det inte va tvärtom. Nä nu får jag sova. Godnatt bejbs, dream sweet :)

     

Av Johanna Forssell - 1 mars 2012 18:59

Klockan är 19 och jag är klar med allting. I eftermiddags red jag Locke och Salmiak-Locke måste va den sötaste lilla ponnin som finns i hela världen. Båda dom 2 är så himla underbara så det är inte klokt. Så fort Salmiak kommer år lägger han upp huvudet på min axel och sen blåser han på mig. Ridmässigt va dom inte så bra men gud så underbara att pyssla med! När jag kom hem red vi ut med Lott och Nemo. Pigga så det räcker och blir över, vilket är extremt kul (i alla fall för mig, anske inte lika kul med Nemo). Lotta måste va inne i en SM ponni period nu för gud va underbar hon är i dressyren. Inte klokt va bra hon går. Så jag är redigt taggad till söndag. Don't worry, Sandra har lovat att fotta.

I morgon slipper jag mocka till ponnisarna, det är fredag och då är det skötarna som gör det. Najs ;) Han bilder på mobilen från i dag men vet ej om jag kan ladda över dom till datan, hmm får se.

 

Av Johanna Forssell - 1 mars 2012 12:15

I förmiddgas ahr jag gjort det vanlioga dvs fodra, släppa ut, mocka, luncha. Nu ska jag bara äta lite och sen sak jag tillbaka till Lillgården och rida Locke och Salmiak. När jag kommer hem sak Jenn och jag rida på Lillgården banan och om det går ska jag hoppa. Vi hörs senare!    

Av Johanna Forssell - 1 mars 2012 10:00

Nu är jag troligen på Lillgården och mockar till 7 ponnisar. Hej träningsvärk.

 

Funderar på om jag sak köpa en hopplatta till Peja. På den här bilden ser hon i alla fall ut att behöva det!

Ominte annat så komme det stå högst upp på min önskelista tills jag fyller år.

Denna bilden togs 1 Maj-11

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? Inläggen, bilderna, uppdateringen ALLT! Svara ärligt :)
 Dryg
 Bra men dålig uppdatering
 Jättebra!
 5/10
 Jättedålig (kommentera vad jag ska ändra på)
 Ókej men inte mer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards